UWAGA! Dołącz do nowej grupy Płock - Ogłoszenia | Sprzedam | Kupię | Zamienię | Praca

Rekrutacja na stanowisko Referenta ds. obsługi klienta w Płockiej Karcie Mieszkańca

Adrian Babiński

Adrian Babiński


Komunikacja Miejska Płock ogłosiła poszukiwanie osoby na stanowisko Referenta ds. obsługi klienta, który dołączy do zespołu odpowiedzialnego za Płocką Kartę Mieszkańca. Kandydaci powinni charakteryzować się wysoką kulturą osobistą oraz umiejętnościami organizacyjnymi. Główne zadania obejmują obsługę klientów oraz współpracę z partnerami programu. Oferta skierowana jest do osób z wykształceniem wyższym lub średnim, preferowane są kierunki związane z administracją oraz marketingiem.

Nowy pracownik będzie odpowiedzialny za osobistą, telefoniczną i mailową obsługę klientów. Do jego zadań należy także pozyskiwanie partnerów do programu oraz obsługa wniosków i reklamacji. Kluczowym elementem pracy będzie również współpraca z innymi interesariuszami w celu efektywnego funkcjonowania Płockiej Karty Mieszkańca. Wymagana jest dobra znajomość pakietu Microsoft Office, zwłaszcza Excel, oraz umiejętność prowadzenia efektywnych rozmów handlowych.

W ofercie pracy podkreślono również preferencje dla osób z doświadczeniem w obsłudze klienta oraz przy projektach informatycznych. Organizacja oferuje stabilne zatrudnienie, elastyczne godziny pracy oraz atrakcyjny pakiet świadczeń socjalnych. Zainteresowani pracą w Płockiej Karcie Mieszkańca mają czas na składanie aplikacji do 8 grudnia 2025 roku, a dokumenty można przesyłać drogą elektroniczną lub dostarczać osobiście do siedziby firmy.

Źródło: Komunikacja Miejska w Płocku


Oceń: Rekrutacja na stanowisko Referenta ds. obsługi klienta w Płockiej Karcie Mieszkańca

Średnia ocena:4.89 Liczba ocen:14


Zobacz Także