W dniu 15 listopada 2024 roku stanowisko nr 10 w Biurze Obsługi Klienta Urzędu Miasta Płocka będzie nieczynne. Informację potwierdzono, wskazując, że przerwa w funkcjonowaniu nastąpi w godzinach od 9:45 do 14:30. W związku z tym mieszkańcy Płocka zostaną poinformowani o braku możliwości odbioru dokumentów w tym czasie.
Osoby, które planowały załatwienie spraw w Wydziale Geodezji, muszą wziąć pod uwagę zamknięcie tego stanowiska. Możliwość składania wniosków nadal będzie dostępna, ale przeniesiona na inne sekcje urzędowe, a dokładnie na stanowiska nr 7 i nr 8, które obsługują Wydział Strategii, Architektury i Urbanistyki.
Mieszkańcy Płocka są zachęcani do planowania wizyt w Urzędzie z uwagi na powyższe zmiany. Potrzebne dokumenty i wnioski można składać w innym wydziale, co może zminimalizować ewentualne utrudnienia związane z niedostępnością Wydziału Geodezji w tym dniu.
Źródło: Urząd Miasta Płock
Oceń: Stanowisko Wydziału Geodezji w Płocku nieczynne 15 listopada
Zobacz Także