W Płocku miała miejsce sytuacja związana z błędnym wysłaniem wiadomości SMS przez system Urzędu Miasta. Odbiorcy wiadomości, którzy zostali poinformowani o wizycie w sprawie rejestracji pojazdu, powinni zignorować jej treść. Urząd Miasta Płocka wydał oficjalny komunikat przepraszający za powstałe niedogodności. Prośba o zignorowanie wiadomości dotyczy spotkań planowanych na 9 grudnia 2025 roku.
System powiadomień w Urzędzie Miasta Płocka omyłkowo rozesłał SMS-a informującego o rejestracji pojazdów. Wersja wiadomości informowała o konkretnej dacie oraz godzinie wizyty w urzędzie. Mieszkańcy, którzy otrzymali tę wiadomość, są proszeni o zaniechanie wszelkich działań związanych z jej treścią, gdyż zainicjowane rezerwacje są nieaktualne.
Urząd Miasta Płocka podkreśla, że cała sytuacja była wynikiem błędu systemowego i przeprasza mieszkańców za wszelkie potencjalne nieporozumienia, które mogły wyniknąć w związku z tym incydentem. Należy zachować czujność w przypadku podobnych wiadomości i zawsze weryfikować ich źródło.
Źródło: Urząd Miasta Płock
Oceń: Ważny komunikat dla mieszkańców Płocka dotyczący błędnego SMS-a
Zobacz Także


